2012. december 25., kedd

Gesztenyés szelet


Tésztához:
4 db tojás
4 evőkanál kristálycukor
3 dkg gesztenyemassza
5 dkg liszt
fél tk sütőpor


Krémhez:
12,5 dkg margarin
10 dkg porcukor
1,5 dl tej
fél csomag vaníliás pudingpor
10 dkg gesztenyemassza

A tojások sárgáját a cukorral kikevertem, majd hozzáadtam a sütőporral elkevert lisztet és 3 dkg gesztenyemasszát.
A tojásfehérjét habbá vertem és belekevertem a tojásos-lisztes masszába.
20x30-as tepsiben, 150 fokon, 20-25 percig sütöttem.

A tesiből kiborítottam, hagytam hűlni, majd a következő krémet rétegeztem a tetejére:
A pudingot megfőztem, majd kihűtöttem.
A margarint a porcukorral kikevertem, hozzáadtam a gesztenyemasszát és összekevertem a kihűlt pudinggal.

Ennek a rétegnek a tetejére, 200 ml felvert Hulalát tettem, tálaláskor megszórtam csokidarával.

Nagyon finom, habkönnyű sütemény! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése