2012. december 12., szerda

Kókuszos mini muffin


Tészta:
A hozzávalókat 1,5 dl-es csészében mérjük:
1 csésze tejföl
1 csésze cukor
1 csésze olaj
2 csésze liszt
2 db tojás
2 ek kakaó
fél csomag sütőpor

Töltelék:
5 dkg kókusz reszelék
5 dkg porcukor
5 dkg vaj

24 db-os muffin tepsit kivajaztam, majd elkészítettem a tölteléket. A hozzávalókat összekevertem, majd 24 db kis gombócot formáztam. A méreténél fontos, hogy a pici formában elférjen úgy, hogy alatta, felette is tészta lesz majd. 
A tészta hozzávalóit összekevertem, majd  minden formába raktam egy kiskanálnyit. Erre kerültek a kókuszgombócok, picit belenyomkodva a tésztába. Majd a gombócokat beterítettem a maradék tésztával.
Nekem nagyon erős a sütőm, így a megadott 180 fok helyett, csak 150 fokon sütöttem, így is kész lett 13 perc alatt.

A megsült muffinokat a formából kivéve picit hűlni hagytam, majd fejjel lefelé csokiba mártogattam: 
10 dkg étcsokit megolvasztottam, belekevertem 4-5 ek tejszínt.
 A végén a tetejüket picit kókuszreszelékkel megszórtam :)


E recept szerint készült, apró változtatásokkal : http://www.recept-oldal.hu/cikkek/edes-sutemenyek--edessegek/kokuszos-muffin.html


1 megjegyzés:

  1. The Best Virtual Reality Sports Games - VIVALLIFE.CC
    Virtual reality sports game. I watched the game on YouTube, and this is the first VR youtube to mp3 320

    VálaszTörlés